Sözleşmeli sağlık personel alımı yapılacak! Yıldırım Beyazıt Üniversitesi açıkladı!

Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi'ne 32 sözleşmeli sağlık personeli alınacaktır. Son başvuru tarihi 14 Ekim 2021

Haber albümü için resme tıklayın

4/B SÖZLEŞMELİ PERSONEL ALIM DUYURUSU!

Sözleşmeli Personel İstihdam Esasları ve 657 Sayılı Devlet Memurları Kanununun 4 B maddesine göre 2020 KPSS puan sıralamasına göre aşağıda belirtilen kadrolara toplam 32 (otuz iki) sözleşmeli personel atanmıştır. Ankara ili ve ilçelerinde Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi'ne bağlı birimlerde istihdam edilebilir. personel alınacaktır.

GENEL ŞARTLAR!

  • Başvuru sahiplerinin yukarıda belirtilen şartları ve 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 48 inci maddesinde belirtilen şartları taşıması gerekmektedir.
  • Herhangi bir sosyal güvenlik kurumundan emeklilik veya yaşlılık aylığı almamak.
  • Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış olmak veya muaf olmak veya tecil olmak.
  • 657 sayılı Kanunun 53 üncü maddesi hükümleri saklı kalmak kaydıyla, sözleşmeli personel pozisyonuna ilişkin yatarak tedavi kurumlarında 24 saat çalışmasına engel olabilecek herhangi bir bedensel veya ruhsal hastalığı bulunmamalıdır. (Bu durum memuriyete giriş anında tam teşekküllü hastanelerden alınacak raporla belirlenir.)
  • 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 4/B maddesine göre, bu şekilde istihdam edilen başvurucular arasından kamu kurumlarında çalışanlar, Hizmet sözleşmesinin süresi içinde Bakanlar Kurulu
  • Kararı ile belirlenen istisnalar hariç olmak üzere, sözleşmeyi tek taraflı olarak feshettikleri takdirde, Fesih tarihinden itibaren bir yıl geçmedikçe, hakkında işlem yapılmaz. bu maddeye aykırı olarak "kurumların sözleşmeli personel kadrolarında çalıştırılamazlar" hükmü uyarınca.
  • KPSS sınavına girmiş olmak. (Lisans mezunları için 2020 KPSS P3, önlisans mezunları için 2020 KPSS P93 puanı esas alınacaktır.)

BAŞVURU ŞEKLİ, YERİ VE ZAMANI!

  • Başvurular sadece https://ilan.aybu.edu.tr/ adresinden 30.09.2021-14.10.2021 tarihleri arasında (mesai mesai bitimine kadar) yapılacaktır.
  • Şahsen veya posta yoluyla yapılan başvurular kabul edilmeyecektir.
  • Adaylar öncelikle https://ilan.aybu.edu.tr/ adresinden online başvuru bilgilerini doldururlar (başvurulan pozisyon için gerekli olan ilgili Kpss puanını doğru olarak girmek adayın sorumluluğundadır ve Üniversitemiz herhangi bir sorumluluk kabul etmez. yanlış girilen bilgiler). Başvuru Formu ve Beyan Formunu bilgisayar ortamında dolduracak, çıktısını alıp imzaladıktan sonra ilgili alana yükleyecektir. Daha sonra gerekli diğer belgeleri (mezuniyet belgesi, KPSS sonuç belgesi ve deneyim belgesi ve/veya başvurulan unvanın yeterlilik koşullarında isteniyorsa sertifikaları) ilgili alanlara yükleyerek ve "Başvur" düğmesine tıklayarak online başvurularını tamamlamış olacaklardır.
  • Adaylar ilan edilen pozisyonlardan sadece birine başvurabilirler. Birden fazla başvuru yapılması halinde her iki başvuru da geçersiz sayılacaktır.
  • Başvuru ve işlemler sırasında gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu tespit edilenler ile başvuru sonrasında gerekli belgeleri sunmayanların başvuruları geçersiz sayılacak ve yapılmış olsalar dahi randevuları iptal edilecektir.
  • Adayların verdikleri beyanların ve https://ilan.aybu.edu.tr/ web adresine yükledikleri bilgilerin sorumluluğu kendilerine aittir. Gerçeğe aykırı, yanıltıcı veya gerçeğe aykırı beyanda bulunan adaylar yerleştirmeden doğan tüm haklarını kaybedecek ve yanlış belge beyan eden/gönderenler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.
  • Üniversitemiz, gerektiğinde duyurunun her aşamasında iptal ve/veya değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

BAŞVURUDA GEREKLİ BELGELER!

1. İş Talebi Başvuru Formu (AYBÜ Personel Daire Başkanlığı İnternet Sitesinde yayınlanacaktır.) (İlgili form ıslak imzalandıktan sonra indirilip yeniden yüklenecektir.)

2. Beyan Formu (AYBÜ Personel Daire Başkanlığı İnternet Sitesinde yayınlanacaktır.) (İlgili form ıslak imzalandıktan sonra indirilip yeniden yüklenecektir.)

3. e-Devlet üzerinden alınan mezuniyet belgesinin çıktısı (Sorgu kodunda herhangi bir silme, kazıma yapılmayacaktır)

4. Kimlik fotokopisi

5.KPSS Sonuç Belgesi (Sorgu kodunda herhangi bir silme, kazıma yapılmayacaktır)

6. Deneyimi gösteren belge (SGK, BAĞ-KUR, Emekli Sandığı, İlgili Kurum Belgesi)

BAŞVURULARIN DEĞERLENDİRİLMESİ VE SONUÇLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ

  • Başvuru sonrasında yazılı ve/veya sözlü sınav yapılmayacaktır.
  • KPSS (B) grubu (KPSS P3, KPSS P93) puan sıralaması ile atanmaya hak kazanan adayların isim listeleri, işe başlamak için gerekli belgeler, belgeleri teslim edecekleri yer ve zaman, 10 (on) çalışma süresi içinde son başvuru tarihinden itibaren en geç gün www.aybu .edu.tr web sitesinde duyurulacaktır.
  • Adayların puanlarının eşit olması durumunda ilk mezuniyet tarihi olan adaya, eşit olması halinde doğum tarihi büyük (büyük) olan adaya öncelik verilir.
  • Müdür olarak atanmaya hak kazanan adaylardan aşağıdaki belgeler istenecektir.

1.KPSS Sonuç Belgesi (ÖSYM Barkod Çıktısı)

2. Mezuniyet Belgesi (E-Devlet Barkod Çıktısı)

3. Nüfus Kayıt Örneği (E-Devlet Barkod Çıktısı)

4. Adli Sicil Belgesi (e-Devlet'ten resmi kurum/kamu hizmeti seçeneği kullanılmalıdır)

5.Detaylı Hizmet Beyanı (e-Devlet'ten SGK kaydı ve hizmet beyanı/barkodlu belge oluştur seçeneği kullanılmalıdır)

05 Eki 2021 - 21:40 - Gündem


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Erzurum Haber Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Erzurum Haber hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Erzurum Haber editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Erzurum Haber değil haberi geçen ajanstır.




Anket Korona aşısı sizce zorunlu olmalı mı?